Sabtu, Julai 04, 2009

Aksi Lucu Makhluk Allah


Aku cuma nak kongsi besama rasa lucu dan geli hati bila mana tengok gambar-gambar dibawah ni. Walaupun mugkin hanya kebetulan tp ia mampu mencetus rasa geli hati melihat aksi makhluk Allah ini. Walaupun ada sesetengah tak meminati makhluk Allah ini. Bagi aku tak salah klau kita berkongsi kelucuan ini bersama.

Jom kita usha AKSI gambar-gambar dibawah :

Apsal la muka aku xsama dengan mak aku?? Adakah aku anak punggut?? Xpa2. Tapi aku lagi ensem dari depa. Kira ok la tu. kan2.
p/s : Kalau dah keturunan raja tu mana sama dengan rakyat biasa

"Mak. Lepas ni kita join kelab eropah nak mak". pinta anak. Kita tubuh team sendiri. ITIK KUEK FC
p/s : Klau bola out nak baling macam mana??

Alhamdulillah. Dapat juga aku membeli Rumah Teres Berkembar ini dan 3 batang pokok pinang. Siap dengan tar berturap.
p/s : Bersyukur dengan segala nikmat yg diberikan

Anak Burung itu hanya dapat merelakan dirinya dibaham, Walaupun ia mempunyai sayap untuk terbang tapi Kalau dah rezki ular tu terpaksa la anak burung itu redha.
p/s : Berjuang hingga ketitisan darah yg terakhir

0 comments:

All Rights Reserved Copyright©. oleh : www.shakirshafiee .blogspot.com